Süt ve süt ürünleri sektörünün dinamik markalarından Milk Academy, Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nın 2025-2026 Basketbol Sezonu ‘Resmi Forma Sponsoru’ olarak potada da gücünü göstermeyi hedefliyor. Sporun çocukların ve gençlerin fiziksel ve zihinsel gelişimindeki önemli rolünün bilinciyle hareket eden Milk Academy, sponsorluk anlaşmasını yalnızca bir iş birliği olarak değil aynı zamanda spora ve gençlere destek olarak konumlandırıyor.
Balcı: “Amacımız sporu ve sağlıklı yaşamı teşvik eden ve destekleyen bir marka olmak”
Milk Academy CEO’su Hüseyin Balcı “Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı’nın resmi sponsorluğunu üstlenerek dünya spor arenasında ülkemizi önemli yerlere taşıyan Türk basketbolunun bir parçası olduk. Bu iş birliğiyle spor yapan çocukları ve gençleri desteklemenin yanı sıra, sağlıklı yaşam ve dengeli beslenme konusunda da ailelerde farkındalık yaratmayı amaçlıyoruz. Sporu ve sağlıklı yaşamı teşvik eden, çocukların ve gençlerin gelişimine katkı sağlayan bir marka olarak Türk sporunun gelişmesine ve uluslararası arenada artan başarılarımıza Milk Academy olarak katkılarımızı sunmak önemli bir motivasyonumuz.” sözleriyle Milk Academy’nin sponsorluğa verdiği önemin altını çizdi.
Süt ürünlerinde 2006’dan bu yana güçlü bir üretici vizyonuna sahip ve ihracat pazarında etkin bir oyuncu olan Milk Academy, sporu ‘disiplin, özgüven ve takım ruhu kazandıran bir yaşam biçimi’ olarak konumlandırıyor. 2025 yılı itibarıyla perakende sektörüne de adım atarak Mustafakemalpaşa’daki fabrikasında %100 taze sütten ve el değmeden ürettiği labne, sürülebilir peynir, mozzarella, tost peyniri gibi çeşitleriyle tüketicisiyle buluşan Milk Academy, potadaki bu önemli iş birliğiyle hem genç nesillerin gelişimine katkı sağlamayı hem de Türk sporunun yükselen başarılarına destek olmayı amaçlıyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı